15-08-09

Har gjort en massa det senaste så har inte hunnit med va jag ska om man säger så.

I torsdags hade jag mina fina vänner här på en liten tjejkväll. Roligaste på länge, verkligen! Lisa och Hanna sov även över här. Medans dom andra gick hem. Men vi hade gryymt kul hela kvällen och natten/ morgonen haha.

Igår (fredag) traskade jag ner till sara och vi gick vidare till underbara torgstallet och fikade. Sen så tog vi oss en promenad och gick sedan hem till henne. Kvällen var himla lugn!

Idag har jag varit en sväng i gällstad med mor min. Blev framförallt en rosa jacka/tröja från svea.
 
Nu lyssnar jag på Timo och bara tar det lugnt. Får se vad kvällen bjuder på.

Hej!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0