31-08-09

Sitter här lycklig, med mina nya converse på fötterna och dom nya sametsleggingsen! Inte fel alls! Vet inte varför men alltid när man köpt nya skor, det spelar ingen roll hur ofta man köper det, så känns det som om man svävar på moln, härligt!

Min dag har även den varit fin. Började med skola som i och för sej var aningen dryg. Måndagar är himla tråkiga! Efter skolan fick jag och sara idén att gå till torgstallet och fika. Satt där i kanske en timma och pratade om allt mellan himmel och jord. Sånt tycker jag är grymt mysigt! Efter det gick vi runt på stan och väntade på mamma som var hur seg som helst! Men när hob väl kom så gick vi och köpte vad jag har på mej nu och sen åkte hem. Och nu sitter jag här.

Jag dör snart av hunger! Ska gå ner och kika om maten är klar snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0