Dancing the whole way home!

Hej!
Jag sitter här och lyssnar på Miss Li, har precis gjort mej ni ordning lite smått. Jag var på Miss Li i Borås i förrgår föresten, med Hanna & Stina! Det va hur kul som helst! Och vi dansade verkligen hela vägen hem. Eller till bilen i allfall där mor min väntade! Hon var vänlig och åkte för att hämta oss.

Väl i Borås köpte jag mej en grå klänning med dragkedja hela vägen ner, på h&m!

Idag blir det kräftskiva med massor av kräfter som fiskades upp och kokades igår. I en stor damm som far min hade hyrt! Sen kanske jag dra mej en sväng till Natta med.

Det slog mej innan att jag faktiskt fyller år om bara några månader. Så hade tänkt att jag ska skriva ner lite saker jag önskar mej nu. Lika tidig som vanligt haha!

Hörs!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0