Första skoldagen!

Första skoldagen är avklarad och jag inser nu att jag håller på att komma tillbaka till verkligheten igen! Annars har dagen flytit på bra. Har dock varit en aning trött. Men har inte vant mej vid dessa tidiga mornar än.

Efter skolan följde min fina vän Lisa med mej hem. Vi har planerat att ha liknande kläder imorgon, haha super kul om du frågar mej! Men självklart finns det folk som kommer tycka att det är töntigt eller liknande. Varför ens bry sej säger jag bara? Våran skola är full av fördommar, verkligen! 
Kanske kan komma en bild på oss två, vi får se!


bilden: En underbar kväll med Lisa, sommar09


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag älskar dig!

2009-08-20 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0