Jag älskar oss!

Sjuk igen! tro det eller ej men har feber och ont i halsen ännu en gång på mindre än en månad. Denna gången har jag inte en susning om vad det är men troligtvis något litet virus eller så. Imorses när jag vaknade var jag helt feberfri och mådde bra, så efter maten drog jag iväg till min vän Hanna som jag inte har träffat på mycket länge. Det va trevligt! Vi lyssnade på gammal dålig musik och kollade på gamla bilder haha vad man såg ut! Men när timmarna gått och jag drog mej hemmåt mådde jag dåligt igen. Jag tog febern och det visade hela 38 grader. Åh! Men men jag överlever väl. Något som verkligen muntrade upp mej idag var min vän Lisas blogg inlägg (www.lizalarzzon.blogg.se). Det handlade om våran tid tillsammmans, vi fem tjejer och jag saknar den tiden som tusan!!! Men jag och Hanna har planer om hur vi ska få tillbaka den på sätt och vis hihi!

Nästa vecka ska vi äntligen träffas! Då är alla hemkommna och så, underbart!

Till helgen kan det bli götet vi får se. Hoppas på det i allafall! 

big love
/Amanda 


Vänskap på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0