Mysig stuga i skogen!

Sitter nu här i Hannas super mysiga stuga med mina fina vänner Lisa &  Hanna. Vi ska tillbringa Natten här och jag kan tänka mej att vi blir aningen rädda för att det ligger nämligen ute i ödemarken haha, mysiigt!

Men jag kom just att tänka på en underbar väska som jag köpte i vintras. Men den blev tyvärr stulen i kyrkan! Vem stjäl en väska? I kyrkan också? Det är ju sjukt! Den var av märket pieces och hallonröd. Himla fin och jag saknar den! Jag köpte min i Danmark och har aldrig sett någon med den färgen i Sverige. Någon som vet vart jag kan hitta en ny?

Ne nu ska ja hoppa iväg!
höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett ganska många såna, fast dom har bara varit typ illröda. Men en hallonröd såg jag i stan faktiskt, tror det va typ sofie karlsson eller nån som hade den. du kan ju fråga hon vart hon köpt den?

Annars, dom ilröda finns på vero moda!

2009-08-21 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0