bildbomb från min sommar!

Hallå där va!
Sitter nu här och kollar igenom sommarens all bilder. Mycket roliga stunder har jag ju haft kan jag säga! Men tänkte att såhär sista dagen på sommarlovet kan det läggas upp en bildbomb från mitt fina sommarlov... Vissa har redan varit med men blir som en liten repris kanske!


början av sommaren

Det bar av till Falkenberg...

och senare Köpenhamn!

båtturer på på sjön här hemma har det blivit.


blekinge-sturkö även karlskrona besöktes!



härliga kvällar i falkenberg!

Även härliga stranddagar.

Grillning med fina vänner har varit aktuellt med.


cyklande i mörkret genom stan med regnjackor och gummistövlar, härlig värre!

Lite allmänt konstiga får man lov att vara!




Nu orkar ja inte ladda upp mer bilder. Har hur många som helst. Men det här får räcka. Som sagt var har min sommar varit riktigt fiiin!

Kommentarer
Postat av: Hannan

svar: tack och åh, vad fint! <3



härliga bilder!

2009-08-18 @ 18:36:20
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: Anonym

PUSS PÅ DIG NETAN<33

2009-08-24 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0