05-08-09

Ingen feber idag igen, yes! Men idag ha jag inte gett mej ut heller. För jag tänker spara krafterna tills imorgon då det händer grejer, tror ja haha! Ska iallafall vara med Hanna och kanske Natta kanske Lisa med? haha Hanna är någon som är säker iallafall!

Nu Spelas Håkan Hellströms "här kommer lyckan för hundar som oss" på hög nivå, härligt värre! Och jag är grymt sugen på något sött. Har väl inte ätit något i den stilen på en vecka skulle jag tro, inte konstigt då!

Jag är också otroligt sugen på att bad, sol och att bara ta det lugnt med en fin vän. Åtminstonde när jag ser bilden nedan.

Fast på tal om bad och sol och så, pratade mina kära föräldrar om att vi kanske skulle ta oss en utomlandsresa nu till hösten. Eftersom våran semester blev full av sjukdommar och tråkigheter. Jaja vi får se. Annars blir det väl en i vinter skulle jag tro, skönt!


turkiet-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0