FÖRHOPPNINGAR OCH REGNBÅGAR!


Min dag började mycket bra. Jag vaknade 11.00 av att pappa väckte mej (vilket var mindre bra kanske). Sedan åt jag frukost mm. Efter det kom pappa hem med vecko revyn till mej och så hade skivan som jag beställt för två dagar sedan kommit, om jag blev glad! Så sen lyssnade jag på Håkan hela förmiddagen och hoppade runt som en galning, härligt! Lyssnad nog igenom skivan tre gånger, haha!

Jag har städat min gaderob idag med eller röjt rättare sagt. Det tog väl sin tid men himla skönt att det är klart!

Hade tänkt att krypa ner i min säng snart. Börjar bli lite trött + att jag måste fixa massa grejer imorgon och sen ska jag va med brudsen också.  

Godnatt /A


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0