27-07-09

God morgon, för min del hihi!
Gårdagen  va den absolut bästa på mycket länge! Min äldsta och bästa vän Moa kom hit till käraste Falkenberg för ett par dagar sedan. Så hela dagen tillbringades med henne. Vi gjorde en hel del kan jag säga. Men mest av allt blev det cykla. Hela dagen bestod i stort sett av det. Först och främst så skulle ja cykla och möta henne. Men sen när jag nästan var framme hos henne visade det sej att Moa hade tagit en annan väg haha så vi hade åkt om varandra. Sen förstod inte hon hur jag hade åkt så då blev det fel igen haha lyckad start!(y) Sen när jag skulle följa henne hem eller ja, mina föräldrar va hos hennes så jag skulle åka till dom, då sjöng vi hela vägen haha hoppas vi inte väckte någon. För det va inte lågt precis! Men tack för en super bra dag!

Nu ska jag gå och klä på mej och lite så. Sen bär det av till Stan med mamsen. Ska visa henne en tröja/jacka som jag vill ha, kommer inte ihåg märket just nu. Men den är svart, lite smått glansig och kostar runt 1000 kr, skit snygg enligt mej! Hoppas hon nappar! Sen så ska jag köpa mej ett nytt läderarmband på jc för jag tappade mitt härromdagen. 
puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0