penicillinkur och fransväska!

Hej hallå!
Nu mår jag bra igen. Eller jag mår ju inte bra för jag har ont i halsen. Men jag är ju pigg och så igen! Var på en mycket fin privat vårdcentral innan där jag fick reda på att jag har halsfluss. Så typiskt! Inte för jag känner av det jätte mycket. Men halsen svider ju lite och penicillinet är inte kul kan jag ju tala om. Han skrev ut ett grams tabletter! Det värsta av allt är ju att jag har stora problem med att svälja sådant. Måste liksom till och med dela alvedon för att kunna äta det, surt!

Blev på lite bättre humör när mamma säger att vi kan ta oss en runda i stan! Eftersom det inte finns väldigt mycket affärer. Inga speciellt roliga i allafall så blev det endast en mascara, solpuder och en liten fransväska som jag ska ha ikväll. Så det kan nog komma på bild. 

Kvällen bjuder nog på en liten ute kväll med Natta, trevligt! Hoppas det finns något trevligt folk med då hihih:) 

Smsar med min vän Moa som snackar för fullt om godis. Så det blir det nog nu. Blev jätte sugen! tjockis!;)

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0