sol underbara sol

Hallå!
Tänkte slänga in ett inlägg innan Lisan kommer. Eftersom det inte kommer hinnas med något då, kanske. Sitter här på altanen och vädret är himla fint här i falkenberg! Det gillas mycket kan jag ju tala om. Blev väldigt shoppingsugen för en stund sedan. Ovanligt! haha eller inte. Juste, kameran funkar vilket är grymt bra! Men det mindre bra är att alla bilder är borta.
Jaja, jag har dock ingen aning om vad dagen har att bjuda på. Tänker ta den som den kommer. Det enda ja vet är att lisa kommer om en stund och så ska hon sova här:)
puss på det!

Kommentarer
Postat av: Hannan

åh, sol skulle vi behöva här hemma...

fast ni får fint väder och jag får shoppa. så det är ju nästan rättvist (a)

2009-07-13 @ 16:36:57
Postat av: Amanda

Svar: Haha jaa precis! Jag skulle inte tacka nej till shopping kan ja ju säga:)

2009-07-15 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0