Lisa&me

Blev inget inlägg igår. Men istället kommer det en hel del bilder från gårdagen och kvällen/natten som även den spenderades med Lisa. Hon sov altså här i natt igen.

Jag kan ju börja med att igår var en helt underbar dag!  Den bästa på mycket, mycket, mycket länge! Först va det stranden halva dagen. Sen åt vi. Och sen la vi oss på handdukar i gräset här bakom stugan i några timmar och lyssna på musik och sjöng så högt vi kunde nästan haha. Sen gjorde vi oss i ordning för en utekväll som blev lyckad med hur mycket skratt som helst och en hel del pinsamheter som kanske va mindre bra! Men kul va det i allafall hihi. Tack alla människor som bidrog och gjorde kvällen fantastisk!

Nu sitter jag här och fixar alla bilder och lyssnar på skön musik. Bilderna blir dock i dåligt mobilskick!

Didn´t we almost have it all - Timo Räisänen, jätte fin låt!


En glad Lisa:)

Om jag badade!

Naglar fixade av Lisa Larsson:)

i ordninggjorda och klara. Endast uppladdad för att Lisa ser bra ut på den!


I´m craaaazy!


Den här får avsluta gårdagens bilder.
Syns väldigt dåligt men lika som bär enligt mej själv haha.

Kommentarer
Postat av: Hannan

sv: jaa... om jag bara skulle våga klippa lugg igen, som jag är rädd för att jag inte vågar...

2009-07-15 @ 19:59:47
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: Johan

jag är kung i falkenberg

2009-07-16 @ 13:09:58
URL: http://johanvalkonen.blogg.se/
Postat av: mariana DG

sööta bilder

2009-07-30 @ 17:08:24
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Tack!

2009-07-30 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0