21-07-09

God morgon (middag)! haha.
För min del är det i alla fall morgon. En mycket blåsig sådan. Längtar grymt mycket till nästa vecka då min älskade vän Moa kommer. Vi har även bestämt att om något år drar vi utomlands tillsamans bara vi två, underbart! 

Gårdagens kväll blev inte alls med i stil vad vi hade tänkt oss. Men en lång promenad blev det med prat om allt mellan himmel och jord, ganska mysigt faktiskt. Men när vi väl hade gått den långa promenaden och fått ganska klart för oss att falkenerg va dött just då, bestämde jag mej för att gå hem. Väl hemma var det full rulle med massa människor. Men jag gick och la mej så det blev en ganska tidig sänggång för mej.

Nu ska jag göra mej i ordning och så kommer det nog något mer sen.

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0