OCH JAAG VILL HA DEJ!

 

Sitter här igen i skrivande stund och lyssnar på en fantastisk kvinna, vid namn Edith Piaf. Såg en film om henne med Lina i blekinge. Har haft en bra uppfattning om henne innan om man säger så. Men efter filmen fick ja en annan uppfattning och den säger mej att hon va fantastisk!

jaja nog om denna människa. Min dag har bestått av gång haha. Jag och Brandborg gick här ifrån in till stan och det är en bit kan jag tala om. Men det va trevligt med mycket skratt och god glass blev det med innan vi traskade vidare hem igen. Hittade en klänning på jc som jag blev kär i. Kläder är något jag ofta faller lätt för haha.

Ikväll blir det ingen mer utgång skulle jag inte tro om inte ett mirakel eller något skulle hända. Men jag har dock hört att imorgon ska vädret vara på topp! Det är något jag absolut inte tackar nej til!

see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0