misslyckad båttur till tusen!

tjena mittbena!
Idag gav vi oss ut på havet i båten på en härlig och mycket uppfriskande båttur! Eller inte. Det började istället blåsa som tusan och eftersom det inte fanns något riktigt kapell gick det åt skogen helt enkelt! Vattnet skvätte upp så att hela båtens golv var fyllt av vatten! Jag kom dock undan vattenmassorna bäst. Men dom andra var helt dyng sura när vi senare steg i land. Den båtturen är något jag aldrig kommer glömma!

Jaja, imorgon blir det iallafall hemfärd. Eller till stugan. Ikväll har jag inte en susning om vad som händer. Finns inte jätte mycket att göra här precis mitt ute i skogen på en ö dessutom haha. Så kanske ett dopp i tunnan kan stå på listan för kvällen.

Min kamera har troligtvis gått sönder. I samband med båtturen. Inte kul, inte kul alls. Men ska gå ut och kolla på den snart. Får väl hålla tummarna hårt! Annars är många minnen borta från den, det som inne har lagts in på datan vill  säga.
tjiiiiing!


sommrig bild, ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0