4/5 -09

Tjaaa!
Dagen har bestått av skola. Och sen traskade jag och Natta ner till sjön. Det var länge sedan jag va med denna tjej hihi. Efter en stund kom Hanna och sen drog jag upp till collage där mammsen va och senare drog vi vidare och handlade mat till kullaberg som är på onsdag:) Så dagen har varit bra.
Nu är det inte långt kvar till konfirmationen. Endast 2 veckor faktiskt. Och jag är otroligt förväntansfull. Det kommer bli kulkulkul! Men jag vet inte än vad ja ska ha för skor. Men på topp ligger nog mina björnborg med träskoklack. Men jag vet ju inte om jag vill ha klack. Det är problemet haha. Men det löser väl sej:) Till helgen konfirmerar sej Moa. Så då bär det iväg till Borås. Det blir trevligt!
Efter kullaberg på söndag blir det en liten shoppingrunda i helsingborg. Och min ytterst lilla shoppinglista lyder så här;

kjol från jc
runda solisar
nitskärp

Snart kommer lite bobergs bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0