Bilder från konfirmationen.



Självklart kom mina tjejer :)

kusinvitamin:)

Löftet som jag lovade med bilderna höll ja ju inte precis. Men dom kom ju nu i alla fall. Har haft det lite jobbigt nu och varit ganska trött på världen i stort. Men tror att jag är på G nu igen! yes! Helgen har varit ganska bra. I fredags så var det student och massa mys på stan. Sen sov jag hos min kära vän Sara. Igår gick vi ner till stan en stund och kikade. Det var något av någon familjedag. Efter det traskade vi hem till mej och la oss och sola på studsmattan och soldäcket. Jätte skönt! Dagen idag började med att jag steg upp ungefär exakt 09.15 och gav mej ut och sprang en runda. Sedan lade jag mej för att sola lite. Och det blev ganska länge. Vid middag kom mina föräldrar och bror hem från fotboll och då drog vi oss bortåt min faster för att fira morsdag och så va ju självklart farmor där som vi också firade lite ytterligare för hon fyllde år den 28. Trevligt värre:) Sommarlovet börjar närma sej med stormsteg. Otroligt underbart skönt! Är oerhört trött på alla prov och läxor nu! Sommaren ska väl spenderas i bästa Falkenberg. Och hoppet ligger på en toppen sommar!
big love /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0