dag efter dag, steg efter steg.

Blir lite smått sur på mej själv för att jag inte har uppdatarat en endaste liten rad på flera dagar. Men har haft så ortroligt mycket. Två prov, måndag och tisdag, massa läxor nu i veckan. Och dom är ju inte små precis. Jaja nog om dessa tråkigheter.

Vidare till en glad nyhet. KENT BILJETTERNA ÄR BESTÄLLDA! Ryser i hela kroppen när jag tänker på att jag ska på ytterligare en kentkonsert, kan knappast bli bättre! gillar't.

Idag har jag haft en ruskigt sur dag. Får dåligt samvete för att jag blivit irriterad på människor som egentligen inte gjort något. Utan bara råkar säga fel saker vid fel tillfällen.  

Just nu sitter jag och trycker på tangenterna med mina oranga naglar och myser framför kaminen, slänger ett öga på tvn då och då.

tjenamittbena!



kent 23 juli 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0