WE DON´T CARE WHAT YOU SAY ABOUT US

Kom hem för några timmar sedan. Har sovit hos Brandis inatt, kvällen va trevlig!

Nu för tillfället sitter jag och lyssnar på broder daniel och önskar att jag satt här med nyinköpta höstkläder och en fin färgglad rosett i håret. Den önskan ska bli verklighet kan jag ju tala om, hih.

Om en stund ska jag gå ut och gå med mammi. Har inte varit någon ordning alls med det där. Sedan blir det nog en film. Det är så en söndagseftermiddag/kväll ska spenderas. 

Jag är aningen konstig och längtar till jul kom jag på tidigare idag. Plus att det är si så där fem veckor kvar tills jag fyller hår, hihi härligt! 




tycker att vi är ganska söta faktiskt.
puss!
 

Kommentarer
Postat av: TJaa

Jävlar vad snygg du är! Och sådana där läppar som du har vill man gärna pussa!:)<3

2009-10-16 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0