24-09-09

Sitter här med lite panik. Har varit hemma idag med. Mamma tyckte att det va bäst så. Men kom just på att imorgon har vi ett stort förhör i fysiken och jag har inte min grejer hemma. Frida kommer knappast att förstå mej! Får väl överleva ändå...

Min dag har tillbringats i soffan varvat med att röja i min byrå. Har kläder som jag knappt visste om att jag hade själv haha. Mycket slängt blev det i allafall!

Imorgon ska jag ju tillbaka till skolan och träffa mina små fina vänner. Sen på kvällen blir det lite tjejkväll med massa gamla filmer som vi har bestämt, mysigt värre! Lördag har jag ingen aning om än så länge. Inte heller söndag. Men något dyker det väl alltid upp.

Ne nu ska jag fixa lite grejer.

tjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0