KASTA DINA SMÅ BEKYMMER, TA EN TAXI, KOM VI RYMMER!



rätt grymma.


Natten har spenderats i Hannas finfina stuga med flickorna! igårkväll grillade vi korv i kaminen hehe, dansade, lyssnade på gammal musik, badade i sjön och jaa jag erkänner det va svin kallt. Men vafan det va kul. hehehe. Himla trevlig kväll/natt. Jag tycker om er.

Idag ska jag fira far min som fyller år. Så jag har bakat en liten tårta. Okejdå mamma hjälpte till lite. Sen får vi se vad kvällen och natten har att bjuda på. Hanna och Lisi verkade ha planer på G.

Veckan kommer bli kort och på onsdag åker jag till världens finaste Falkenberg.

Ha det fint i regnet!

Kommentarer
Postat av: HANNA

åh, fin bild! -.-'' Puss på dig<3

2010-05-09 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0