fint, fint, fint.

åh. Har haft en så himla bra helg och vecka. Torsdag till fredag var vi på klassresa på en liten ö vid namn tvärön. Där vi badade tunna, badade i sjön, bastade, grillade, pratade och umgicks en hel del. Jag tycker om min klass och kommer sakna den en himla massa.

Igår var det grillning på g vid sjön med massa trevliga människor. Vilket blev hur bra som helst. Livet leker lite fint!


aningen taggad inför klassresa.




tuffer brud!


fina flicka!


lite schleeetna. rätt snygga ändå.


nu ska jag sova. godnatt alla fina!


Kommentarer
Postat av: Hannan

dit ska vi också åka tror jag. fast jag sa att vi kunde åka hem till mig och bada tunna istället, haha!

2010-05-24 @ 16:22:08
URL: http://musikpolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0