Mitt år del 1

Här kommer min årsresumé som jag lovat, fint år.
JANUARI
Invigde året med en nyårspuss och blev himla kär. Gick mest runt med rosetter i håret och kände mig fin.
Var i slutet av Januari i Branäs som vanligt. Åker dit på söndag igen för fjärde året i rad. Fett.
FEBRUARI
På sportlovet åkte jag till bästa staden, Köpenhamn.
Tonade håret rött. Tyckte så himla mycket om det men vågade inte färga så det var bara fint dem två första tvättarna ungefär, sen fick jag hålla på och tona om det hela tiden. Saknar det så! 

MARS
Blev tillsammans med finaste pojken som för övrigt provar mitt örhänge på bilden. 
Det blev barmark, jag gick runt i strumpbyxor hela tiden och var mest glad och nykär. 

APRIL
Lisa fyllde år, April var varmt och hela påsklovet var en fest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vilken ful bild på oss. jag ser ut som ett skabb! ha det bra MVH lisa

2012-09-12 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0